[8.10-fest] Yay! Fest!

  • From: "Søren Bredlund Caspersen" <soeren.b.c@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jun 2008 23:20:33 +0200

Hey alle.

Jeg har oprettet en wiki side her:
https://wiki.ubuntu.com/DanishTeam/Arrangementer/IntrepidReleaseParty

Så vi har tre steder vi 'arbejder' nu, nemlig listen her, ovenstående
wiki og så forumet på ubuntudanmark
http://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=16&t=3115.

Vi er jo dejligt tidligt ude i år, og det er nok for tidligt at sætte
os fast på en dato - men det betyder jo ikke at vi ikke kan tænke over
de udfordringer vi står over for.

Mht. lokaler tænkte jeg at vi kunne forsøge at kontakte SSLUG. Jeg
tror både det kan virke godt at vi holder festen i samarbejde med en
LUG (ligesom vi gjorde i Århus sammen med OJLUG) og så har de vist
kontakt til forskellige steder hvor vi forhåbentlig kan låne lokaler
(hvis vi ikke selv vil stå for det). Hvis der ikke kommer nogen
indvendinger prøver jeg at skrive til SSLUG's bestyrelse indenfor en
af de næste dage.

Det andet sted jeg syntes vi skal prøve at have fokus denne gang er
programmet. Sidste gang var vores indgangsvinkel at skrive ud bredt og
håbe på at oplægsholdere 'bed på' og henvendte sig til os. Kan vi
denne gang tage en lidt mere målrettet fremgangsmåde? Altså, tænke
lidt over hvem vi godt kunne tænke os at høre oplæg fra, og så gå
direkte til disse personer og inviterer dem?

Det er nok ikke realistisk at få Mark Shuttleworth til København (men
det skader måske ikke at skrive og spørge? ;)
 - men kan vi tænke på andre som vi gerne ville have til holde et
oplæg om Ubuntu, open source, GNU/Linux eller lignende?

Mvh.
Søren