[8.10-fest] Re: Info folder

  • From: Niels Kjøller Hansen <niels.k.h@xxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Oct 2008 23:58:48 +0100

ons, 29 10 2008 kl. 23:33 +0100, skrev Søren Bredlund Caspersen:
> Der var alligevel ikke noget godt i tv i aftes... ;)
> så jeg brugte tiden på at smække en info folder sammen.
>
> Kommentarer / ændringer er yderst velkomne!
>
> Mvh.
> Søren

Godt med lidt spontant arbejde. Jeg har rettet lidt slå fejl. Derudover,
så tænkte jeg om '.iso billeder' var helt godt. Hvad med at omskrive til
'CD-aftryk du selv kan brænde' (aftryk eller billede ved jeg ikke med -
synes at aftryk lyder bedre, men det er nok en smagssag.)

Derudover tænkte jeg om det kunne være smart at oversætte
OpenWeek-skemaet til dansk og CET-tider. Jeg melder mig gerne - jeg skal
bare lige være færdig med med mit oplæg om nye features (har kun lige
fået min laptop tilbage i dag).