[8.10-fest] Re: Info folder

  • From: Lasse Havelund <lasse@xxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2008 00:38:18 +0100

Puha; sikke en masse aktivitet på den her mail.

Det ser udemærket ud, Søren; jeg er selv gået i gang med at lave en
flyer i Inkscape, baseret på dit indhold og dit design.

Jeg havde forestillet mig noget i stil med en firesiders (A4, bukket
midtpå, trykt på begge sider). Jeg har pt. lavet første og sidste sider
(som jo bekendt skal være på samme side af papiret... yderst forvirrende
at arbejde med ;))

Det ser således ud: http://i37.tinypic.com/os5rep.png

Slutproduktet vil naturligvis være at finde i både .svg og .pdf-format!

/Lasse