[8.10-fest] Re: Info folder

  • From: Lasse Havelund <lasse@xxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2008 23:11:52 +0100

Jeg har lavet nogle mindre opdateringer til flyeren:

        * Større linjeafstand og skrifttype
        * Ny skrifttype: Liberation Sans (var Bistream Vera Sans)
        * Rettet stave- og grammatikfejl
        * Ændret lidt på det layout-mæssige.

Fortæl mig endelig, hvad I synes; de skal helst gerne trykkes i morgen!

(Hvem har mulighed for at printe og folde en stak? Vi skal have lavet en
hel del!)

        http://menza.org/ubuntu/ubuntu_live_flyer.svg (S. 1+4)
        http://menza.org/ubuntu/ubuntu_live_flyer2.svg (S. 2+3)

        http://menza.org/ubuntu/ubuntu_live_flyer.pdf (S. 1+4)