[ur-qrp-c] Зміни_до_Регламенту_(перша_частина)

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 28 Jun 2013 16:10:34 +0300

Див. першу частину мого листа, яку рефлектор викусив із моїх попередніх
повідомлень:

 Національна комісія, що здійснює державне регулювання
 у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ)

 Рішення №390 від 25.06.2013
 "Про внесення змін до Регламенту аматорського радіозв’язку України"
 http://nkrzi.gov.ua/uk/activities_nkrzi/ruling2013/1372329734/

 "1. Абзац шостий підпункту 6.4.1. пункту 6.4 та абзац четвертий
  підпункту 6.7.2 пункту 6.7 виключити".
Із підпункту 6.4.1. "До заяви про видачу дозволу додаються:"
виключено абзац:
"при використанні РЕЗ промислового виробництва -
копія технічного паспорта, у якому зазначені технічні
характеристики РЕЗ".
Із пункту 6.7. "Дозвіл на експлуатацію ретранслятора (радіомаяка)
аматорського радіозв'язку надається об'єднанню радіоаматорів
(радіоклубу, радіогуртку)", з вимоги:
"До заяви додаються такі документи", виключено абзац:
"копія свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта
господарювання у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;"

 "2. Таблицю 7 додатка 2 Регламенту аматорського радіозв’язку
  України викласти у такій редакції: Таблиця 7 ..."
Зміни на КХ пасмах:

Далі див. мій попередній лист "Зміни_до_Регламенту"
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>