[ur-qrp-c] Re: Відбулася_чергова_товариська_зустріч.

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 May 2012 01:46:32 +0300

Вітаю, пане Юрію!
On Mon, 28 May 2012 00:11:03 +0400
Yuriy US3QZ <us3qz@xxxxxxx> wrote:
> Сьогодні на ехолінк узлі US3QZ-R відбулася чергова товариська зустріч UR-QRP
> CLUB.
> Темою зустрічі був Клубний QRP трансівер. Доповідь готував пан Юрій US3QZ.
> ... обговорили плани на майбутне.
> З повагою. Юрій US3QZ.

Шановний пане Юрію!
Я повністю підтримую виявлену Вами, як членом UR-QRP CLUB, ініціативу
організовувати і проводити у своєму Echolink вузлі товариські зустрічі UR-QRP
CLUB.
Радий, що мої 8-ми місячні організаційні зусилля не були витрачені надаремно
і дали плідні результати.
Переконаний, що Ваш радіоаматорський досвід, Ваші навички модератора
конференції,
можуть зробити ці зустрічі ще цікавішими і чисельнішими. Наповнять їх новим
змістом.

Передаю Вам право і обов'язок відсьогодні самостійно проводити ці популярні
нині радіаматорські зібрання у Вашому Echolink вузлі - US3QZ-R.

Сподіваюся, що товариські зустрічі під Вашою орудою сприятимуть розвою QRP-руху
в Україні, популяризуватимуть і гідно представлятимуть UR-QRP CLUB,
гуртуватимуть радіаматорське товариство, наповнюватимуть його діяльність
новітніми новаторськими ідеями, спонукатимуть до їх практичного втілення,
сприятимуть зростанню технічного і ідейного рівня серед українських
радіаматорів,
воскресять у нашому співтоваристві кодекс радіоаматора.
Зичу Вам успіхів на цій ниві! 73!

З нетерпінням чекаю на анонси тем нових товариських зустрічей у цьому
рефлекторі.
Із задоволенням при можливості візьму в них участь.

З повагою,
віце-президент UR-QRP CLUB Ігор Сокорчук (UR3LCM)

--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>