[ur-qrp-c] Re: Відбулася_чергова_товариська_зустріч.

  • From: Yuriy US3QZ <us3qz@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 May 2012 09:12:42 +0400

Шановний пан Ігор!
У мене склалась така думка по поводу написаних Вами рядків цього листа.
Що ви робіть тут , що хочите но без мене, а я подивлюсь, може, може та щей як
буде час, то може
завітаю на хвилинку тільки послухати, щож там робиться.
Я вважаю, що так не можна. Корабель без капітана не плаває.
Тому прошу Вас як віце-президента  UR-QRP CLUB не падати духом, а і далі
продовжити проводити клубні
товариські зустрічі. Зі свого боку обіцяю підходити на товариські зустрічі і
готувати розповіді.
Інакше в другому випадку, якщо нікто не схоче підходити і підтримувати
товариські зустрічі, то вони просто зникнуть і буде як і раніше, що кожен буде
займатися QRP радіозвязком без участі UR-QRP клуба.
З повагою Юрій US3QZ.