[ur-qrp-c] Re: Відбулася_чергова_товариська_зустріч.

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 31 May 2012 23:13:58 +0300

Вітаю!
On Wed, 30 May 2012 09:12:42 +0400
Yuriy US3QZ <us3qz@xxxxxxx> wrote:

> .. Корабель без капітана не плаває.
> Тому прошу Вас як віце-президента  UR-QRP CLUB не падати духом, а і далі
> продовжити проводити клубні товариські зустрічі

Пане Юрію! Якщо вдаватися до запропонованої Вами образності, -
то на борту корабля рішення капітана не обговорюють.
Команду треба виконати, або зійти на берег.
Анонсуйте тему і проводьте у вузлі US3QZ-R товариську зустріч.
Не забудьте увімкнути запис командою record <ім'я файла>.
Потім зупиніть запис - record stop, і надішліть файл.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>