[u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Torsdagscafé d. 1. oktober

  • From: Aslak Ransby <aslak.ransby@xxxxxxxxx>
  • To: u35kbh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 14:06:41 +0200

Hvis I er interesserede kan jeg holde oplaeg om hvirdan vi har udviklet
uniavisen.dk ii drupal :)

.
/aslak
Arbejder hos peytz.dk

On Sep 16, 2009 1:58 PM, "David Christiansen" <david@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
wrote:

Hej alle

Selv synes jeg ikke, at CMS'er som sådan er et særligt spændende emne,
da det er et bredt felt som langt de fleste kender noget til. Jeg kan
ikke forestille mig, at vi kunne andet en bare at beskrive hvad et CMS
er, eller hvorfor man bruger CMS´er, eller en gennemgang af nogle
forskellige CMS'er.  Bortset fra gennemgangen er alt det kendt af
næsten alle, og "CMS-shopping" er nok nemmest bare på nettet.

På den anden side synes jeg, at noget lidt mere specifikt kunne være
meget interessant - enten et detaljeret oplæg om et specifikt CMS
eller noget mere konkret, som alligevel vedrører alle CMS´er.  Måske
noget om den bløde side - hvordan man effektivt anvender systemet i
organisationen, eller en aften med erfaringsdeling fra CMS-projekter
og hvad der fungerede godt?

/David

On Sep 16, 2009 1:23 p.m., "Vidir Valberg Gudmundsson" <vvg@xxxxxxxx> wrote:
Hej alle Hvad synes...