[u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Torsdagscafé d. 1. oktober

  • From: David Christiansen <david@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: u35kbh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 14:13:21 +0200

On 16/09/2009, Aslak Ransby <aslak.ransby@xxxxxxxxx> wrote:
> Hvis I er interesserede kan jeg holde oplaeg om hvirdan vi har udviklet
> uniavisen.dk ii drupal :)
> .
> /aslak
> Arbejder hos peytz.dk

Det synes jeg kunne være meget interessant at høre - også hvis vi
kunne høre om mere end bare Drupal-kodningen.  I min erfaring er
programmer der kører hjemmesider tit udsat for mere politik end mange
andre projekter, da det er meget nemt for enhver at mene noget, om
hvordan det skulle se ud eller fungere.  Tips og erfaringer med at
håndtere dét er særligt velkommen fra min side!

/David