[u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Re: [u35kbh] Torsdagscafé d. 1. oktober

  • From: Ali Razvi <ali@xxxxxxxx>
  • To: u35kbh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Sep 2009 14:26:31 +0200

Nu er det nok de færreste af os som kommer i professionel berøring med
Typo3, men det skal da ikke afholde os fra at høre nærmere om det.

Men samtidig, så synes jeg at der er en lille tendens i luften til, at der
bliver talt meget positivt om alle disse mindre systemer i forhold til de
store standardløsninger.
I min "verden" kommer alle disse systemer sjældent/aldrig ind i
overvejeleserne når vi laver løsninger rundt omkring. Noget af det
"hotteste" i konsulentbranchen lige pt er Sharepoint / SAP integration...
var det evt noget som kunne fange interesse?

/Ali :-)

Den 16. sep. 2009 14.13 skrev David Christiansen <david@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

--
/Ali :-)