[softdevnet] Re: (no subject)

  • From: "Vladan Strigo" <vladan@xxxxxxxxxxx>
  • To: <softdevnet@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Nov 2007 01:28:33 +0100

Wov… politicki odgovor J

Slazem se za tehnologiju nasuprot rjesenja problema… Ali reci da O/R mapperi ne
rjesavaju (a jaaaaaako dobro rjesavaju) i ne stavljaju (a jaaaaaako dobro
stavljaju) vecinu stvari na svoje mjesto (poslovna logika?) nema smisla – a
pogotovo da bi store trebale biti defaultni izbor (rijeci vecine DBAova) zbog
sicjuritija, brzine i sl. - nonsense

E i… O/R nisu zapravo tehnologija… vise nacin rada (analogije radi, Dlinq je
tehnologija).

Dosta politickog govora… amo se javno sloziti da se ne slazemo (sjecas se ove
recenice sa CodeCampa J) oko ove teme… i nastaviti na kavi.