[softdevnet] Re: (no subject)

  • From: "Vladan Strigo" <vladan@xxxxxxxxxxx>
  • To: <softdevnet@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Nov 2007 00:52:54 +0100

E i.

dodatan i u 90% slucajeva nepotreban nivo apstrakcije? Vise mogucih gresaka?
==  koristenje stored proecedura za *sve*

---

Zasto mislis da bi standardi pomogli losem proizvodu da bude bolji?

(usput dobro da si i dobio poruku, meni je uredno zavrsila u spam. zato sam
i je ponovio u nadi da ce proci ok. ali izgleda nista od toga)

Bas zato sam te i pitao Linq ili Dlinq. prvo da razjasnimo. Linq je query
language za In Memory upite, Dlinq je query language sa dodatkom generiranja
istog u sql (i ostale O/R funkcionalnosti koje mu i nisu bas zavidne, ali
rade).

E sad. prvo što dosad to nisi mogao na način na koji to oni to sad
omogućavaju (najblize moguce je bilo uz pomoc predikata, ali ni blizu
ovoliko mocno. cisto zbog novih language featura), drugo sto nisi to mogao
na standardiziran, logican, dosljedan. bla bla. nacin.

E sad. zasto je ovo ljepo. developerima koji rade u C# treba jednostavan,
citak, logican nacin queriranja nad objektima.. Ono sto ja zelim to je da
developeri s kojima radim nauce jedan standard,  a da se dev. framework
vendori prilagodavaju. sto je slucaj upravo sa Linq-om. danas postoje
provideri za nekoliko vrsta O/R mappera, za LDAP access, cak i za queriranje
Flickr-a. a to je fenomenalno - dakle standardizirano, logicno, dosljedno.
pogotovo s obzirom da cijela stvar jos nije ni izisla.

E sad (3). amo pokrenut debatu O/R or Not (nekako mislim da si ti zapravo
protiv toga a ne Linqa kao Linqa).

--

Vladan