[softdevnet] Re: (no subject)

  • From: "Sinisa Dolinac" <sinisa.dolinac@xxxxxxxxx>
  • To: softdevnet@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 2 Nov 2007 00:35:00 +0100

Odgovorio sam i prvi puta ali nije proslo, pa odgovaram opet.

Obozavam outlook, da se MS pocne drzati standarda kao sto to radi cijeli
svijet svima bi nam zivot bio laksi. Jedva sam procitao poruku.

Dakle, zato sto sam bio u Varazdinu pa sam sada indoktriniran ;)
Salim se.
Mislim na Linq, DLinq ne poznajem dovoljno.
Zato sto ne rijesava ni jedan problem koji smo do sada imali. Znas koje je
moje misljenje vezano uz dodavanje layera apstrakcije, samo kompliciraju,
unose nove greske. Moras misliti na jos nesto a trebao bi se koncentrirati
na rijesavanje problema. Ako mozes nauciti Linq onda mozes nauciti i SQL.