[smartdoctor] Re: svakodnavna problematika

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Aug 2011 22:28:39 +0200

DA JOSIPE, I JA IDEM NAKON 10 GODIN NA GOD.ODMOR.
No ovaj zadnji tjedan prije istog se osjećam kao med na kojeg se svi moji
pacijenti i prijatelji lijepe.Misle da će umrijeti ako mi izostanemo 4
tjedna.Nema više pisanja rp-a papirnato,slanja poštom.Morali bi ići
zamjenskom doktoru koji će ih "otepsti" što mi  znamo da je i normalno.
Mi i ako imamo godišnji,nemamo ga !! Imamo previše vezanosti i stvarne brige
za neke slućajeve i prijatelje,da bismo mogli samo tako isključiti mobitele
i odmoriti se kao svaki uposlenik.
Meni osobno je najbolje rješenje god.odmora više puta po 10-14 dana,te rad
i odmor sestara i liječnika iz pararelnih timova-tako pacijent uvijek ima
nekog tko ga poznaje,može dočekati "svog liječnika" i  ne opterewćuje
zamjenskog.
I to sam pokušavala rastumačiti ravnatelju,no NE MOŽE-birokracija.A navodno
im je pacijent /osiguranik / na prvom mjestu !