[smartdoctor] Re: svakodnavna problematika

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Aug 2011 10:33:23 -0700 (PDT)

.Sad ih je očito ulazak u EU prisilio da se ponašaju drugačije-

Nije ih ulazak u EU natjerao na to, već upornost i aktivnosti KoHOM-a !

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ
Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativne radne skupine pri HZZO za e-zdravstvo