[smartdoctor] Re: sramota za obiteljsku

  • From: aleksandar ljubotina <alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Aug 2011 01:26:42 -0700 (PDT)

Meri izvrsno si to sročila, kratko, jasno, sveobuhvatno i logično.
Indeksiranje, odnosno postavljanje radara samo na S/LOM-ovske autoceste, kako
su to neki (RS) slikovito opisali, definitivno vodi do ubrzanog "burnoutiranja"
S/LOM-ovske populacije. Vjerujem da to shvatiti i Ministarstvo i HZZO.

 Pozdrav,

 Saša