[smartdoctor] Re: sramota za obiteljsku

  • From: Dr Leonardo Bressan <ordinacija.bressan@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 10 Aug 2011 23:22:40 +0200 (CEST)

Kolega,

kao prvo, ginekolozi nisu još unutar CEZIH-a kao mi, već koriste samo pasivno sustav CEZIH-a (provjera osiguranja, slanje e-Rp i izvješćivanje), ja govorim o sustavu e-naručivanja (ili kako ga ja ispravnije govorim o e-upućivanju) ...

Situacija nije tako jednostavna kako zamišljate ....

A kako bi bilo da se, makar u tome, malkice aktivno uključite u taj rad ?

Leonardo Bressan, dr med

Glavni Tajnik KoHOM-a
Predsjednik Podružnice KoHOM-a za PGŽ

Predsjednik Skupštine koncesionara PGŽ
Predstavnik koncesionara PGŽ u UV DZ PGŽ
Član Koordinacijskog odbora za borbu protiv ovisnosti Grada Rijeke
Član Operativne radne skupine pri HZZO za e-zdravstvo