[smartdoctor] Re: sramota za obiteljsku

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Aug 2011 15:40:48 +0200

Leonardo,
ogroman posao – bravo i hvala svima u Operativnoj radnoj skupini.
Pitanje u svezi sa točkom 17. -
17. Direktno dohvaćanje od strane 'kontrolora' HZZO tzv. 'uputnica za
ovlaštenog doktora/povjerenstvo' u e-obliku koje se šalju nakon zaključenja
pojedinog pregleda -> prihvaćeno -> u implementaciji
Moji ovl.liječnici uz uputnice ( u kojoj je i moje opširno obrazloženje)  traže
i kopije popratne medicinske dokumentacije – npr. za odobrenje stac. med.
dokumentacije – nalaz fizijatra, Barthel index... – kako ćemo im to dostavljati
– ja osobno skeniram nalaze u karton – ali nemaju svi skener ?
lp
Irena TV