[smartdoctor] Re: sramota za obiteljsku

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 9 Aug 2011 20:04:25 +0200

vrijeme je da kažemo NE,pa nisam zato htjela biti doktor da me se
psihički uništava i da sam pod stresom radi kontrolora.Pa ako je već
tome tako onda nas treba tretirati kao suce(iako neznam ni jednoga da
iz svoje plaće plaća ako npr. kasni sa parnicama i sl)i po plaći i po
mogućnosti da radimo do 70g.