[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Vikica-izvještaj

  • From: Dahna Jantos <jantos.d@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 May 2013 16:10:33 +0200

Nisam potpisala ugovor jer smatram daje ugovor nepovoljan i pravno
nesiguran. Osim toga ne želim trošiti vrijeme na klikanje nečega što ionako
u većini radnog vremena radim, ali radim ono što mogu i znam i za što imam
opremu. Ne želim da mi radno vrijeme protekne u klikanju, a da ne pogledam
pacijenta. Da bi zaradila plaću moram provesti više vremena klikajući nego
razgovarajući, slušajući i pregledavajući ljude. I kada me budu pitali kako
sam sve to napravila, ispast će da lažem, a drugačije ne bi išlo. Ne želim
lagati. Nisu me tako učili. Pozdrav svima od Dahne.

Dana 14. svibnja 2013. 12:04 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je