[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

  • From: <miroslavstrbad@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 May 2013 16:18:16 +0200

Školska djeca taj tren odrastu i onda imate sveobuhvatnu ambulantu jer će se
upisati i djedovi i bake, a svaki dan će donijeti novi izazov!
Ja radim u takvoj ambulanti zadnjih 10 godina, i zanimljivo je.Pozdrav.
Od: "Dženana Kružić" <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 14.05.2013 15:20
Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

   Kolegice, sa ovim novim ugovorima, savjetujem vam da rađe uzmete tim od 1500 jer ćete
kvalitetnije i više moći zaraditi sa DTP nego sa timom od 2000 mahom školske djece gdje
gladate ždrijela i bubuljice po licu, a definitivno sa 1500 imat ćete solidnu tj odlična
primanja, bar ako se poštuju novi ugovori,Sretno.Nanou----- Original Message -----From:
Davorka Došen <davorka_dosen@xxxxxxxxx>To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
<smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>Sent: Tuesday, May 14, 2013 9:27 AMSubject: [smartdoctor]
Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravljaBojana ,,molim
te ako mi možeš reći,,jesi li ti u zakupu...? kolika ti je amb,,,i može li se
preživjeti...kolko ti iznose trškovi amb kad sve poplaćaš,,,naime ja imam 1500 pacijenata
,,i izračunala sam da bi mi glavarina bila oko 34.000 ..u ovoj postojećoj amblanti..jedino
mi je problem kontra smjena,,,pa razmišljam o koncesiji,,jer mi je plaća 9 000 u dz,.,a
bivši mi malo pl
aća ,,te mi nije dosta za pokrit sve  troškove za djecu.,  a uz to mi se
otvorila prilika da pređem u veću i bolju amb,,,moja rođakinja koja je sama u
prostoru ,, ima 2000 pacijenata ..iako ne znam strukturu,,mislim da nema toliko
iznad 65,,,jer je to bila prije amb školske medicine , pa mislim da prevladava
školska populacija...koja ide 31 12 ove god u mirovinu,,,pa sad razmišljam da
li mi je možda bolja opcija preći u njenu amb,,i onda od tamo u
koncesiju.....pa ako mi možeš dati  ,,savjet...molim te..Davorka