[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 May 2013 13:57:13 +0200

 Kolegice, sa ovim novim ugovorima, savjetujem vam da rađe uzmete tim od 1500
jer ćete kvalitetnije i više moći zaraditi sa DTP nego sa timom od 2000 mahom
školske djece gdje gladate ždrijela i bubuljice po licu, a definitivno sa 1500
imat ćete solidnu tj odlična primanja, bar ako se poštuju novi ugovori,
Sretno.
Nanou