[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

  • From: Davorka Došen <davorka_dosen@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 May 2013 00:27:26 -0700 (PDT)

Bojana ,,molim te ako mi možeš reći,,jesi li ti u zakupu...? kolika ti je
amb,,,i može li se preživjeti...kolko ti iznose trškovi amb kad sve
poplaćaš,,,naime ja imam 1500 pacijenata ,,i izračunala sam da bi mi glavarina
bila oko 34.000 ..u ovoj postojećoj amblanti..jedino mi je problem kontra
smjena,,,pa razmišljam o koncesiji,,jer mi je plaća 9 000 u dz,.,a bivši mi
malo plaća ,,te mi nije dosta za pokrit sve  troškove za djecu.,
  a uz to mi se otvorila prilika da pređem u veću i bolju amb,,,moja rođakinja
koja je sama u prostoru ,, ima 2000 pacijenata ..iako ne znam strukturu,,mislim
da nema toliko iznad 65,,,jer je to bila prije amb školske medicine , pa mislim
da prevladava školska populacija...koja ide 31 12 ove god u mirovinu,,,pa sad
razmišljam da li mi je možda bolja opcija preći u njenu amb,,i onda od tamo u
koncesiju.....pa ako mi možeš dati  ,,savjet...molim te..Davorka