[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potvrde - tumačenje Ministarstva zdravlja

  • From: mira drnas <mdrnas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 May 2013 09:49:43 +0200

A gdje zapravo spadaju sistematski pregledi kod medicine rada koje plaćaju
firme za svoje osiguranike, ili kod drugih osiguravajućih ustanova
(Sunce,Croatia,..), a mi moramo izdavati potvrde uvidom u karton.Možda bi
trebalo pojašnjenje..

Dana 7. svibnja 2013. 18:55 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je