[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Otac ne može biti uz teško bolesnog sina jer je majka - nezaposlena - Hrvatska / Novi list

  • From: Ana Tunjić Ćaleta <ana.tcaleta@xxxxxxxxx>
  • To: Lista KOHOM-a <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Mar 2014 14:33:48 +0100

Slažem se da HZZO-kontrolori gledaju samo zakon, i štite sebe, zato
kolegici i nisu htjeli dati napismeno da može dati bolovanje dok se slučaj
ne riješi. Upravo iskusila takvu kontrolu samo me zanima hoće li i kakve će
biti sankcije.

Dana 18. ožujka 2014. u 20:30 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je