[smartdoctor] Re: prituzba

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Mar 2014 14:11:08 +0100

dopis sam dobila od kontrolora, PU HZZO.
i bio je jučer u ordinaciji, pretresao cijeli karton. pregeldao sve što sam
i kako radila.
ma grozno.
jednostavno - kad od bijelog telefona dobiju pritužbu moraju napraviti
izvještaj o tome što je zapravo i kako bilo.
srećom, kontrolor je ok kolega, imam dobar odnos s njim, i sam je bio
zatečen prijavom i optužbom, i pomogao mi da sastavim očitovanje da se sve
to što bezbolnije okonča.

žalosno je to, a to je i sam kontrolor na kraju komentirao, što na tom
bijelom telefonu prolazi doslovno svašta. rekao je baš ovim riječima: "Po
svemu ovome, sada bi ja mogao nazvati, predstaviti se kao Tomo Tomić, i
dati pritužbu na vas."  - valjda vam je jasno: on kao kontrolor mogao bi se
lažno predstaviti i prijaviti mene - LOMa.

a moja med.sestra je uvjerena da je sve to zakuhala kolegica iz hitne. čak
veli da se ne bi začudila da je supruga pacijenta zvala ali da joj je
kolegica sa strane suflirala što da veli. jer moja med.sr. poznaje tu
suprugu i uvjerena je da ova nema petlje da bi tak nešto napravila. a? i to
su nam kolege?

a uz put, jučer me jedan naribao, izvikao se na pacijenta i našpotao mene
jer sam pacijentu umjesto "kirurgij" "kliknula" na uputnicu "kardiologija".
pacijentu bilo naugodno, čovjek pametan pa je skužio što se dogodilo,
ispirčavao se u moje ime. ali velikog specijalistu-kirurga se to ništa nije
dojmilo. ..ali imam ja već neugodnih iskustva s tim kolegom pa se nisam
puno sekirala.

poz
bojana

Dana 6. ožujka 2014. u 21:18 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je