[smartdoctor] Re: prituzba

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Mar 2014 23:14:19 +0100

Mislim da je najveći problem u tome što je dobar dio pacijenata zdravstveno
neodgojen i bahato misle da imaju pravo na sve i svašta i upravo takvi
pacijenti zovu bijeli telefon. Bolesnom čovjeku nije ni na kraj pameti
bijeli telefon, a takvi  i uvijek dobiju medicinsku uslugu koja im je i
potrebna. Problem dolazi kad nešto traže na što nemaju pravo ili
medicinsku indikaciju,a kad ne dobiju  tada takvi i zovu taj bijeli
telefon.  Zašto ne bi i mi liječnici imali neki svoj (žuti, crveni,
zeleni...)telefon da svake vrste nebuloza koje svakodnevno doživljavamo
možemo prijaviti? Bože moj što je ovo došlo...Prestrašno

Dana 7. ožujka 2014. u 10:55 Ana Tunjić Ćaleta <ana.tcaleta@xxxxxxxxx> je