[smartdoctor] Re: prituzba

  • From: Ana Tunjić Ćaleta <ana.tcaleta@xxxxxxxxx>
  • To: Lista KOHOM-a <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Mar 2014 10:55:13 +0100

I ja sam dobila sličnu klevetu ali je ministarstvo tražilo od mog
kontrolora da ispita slučaj. Ja sam sve obrazložila , opširno opisala,
međutim je moja kontrolorka jednostavno ministarstvu napisala da je
pacijentica dobila tražene uputnice. Ništa o mojoj opširnosti u kojoj sam
opisala kako je pacijentica tražila uputnicu za djete koje je naručio
kolega u OHP što nije smio,  što je žena tražila uputnicu i nije dala da
pogledam opečenu dječiju ruku . O tome zbog čega se moram očitovati na
laži, zašto se ne traži točan iskaz pacijenta pa da ga mogu tužiti jer imam
svjedoke da je lagala. Jedino mi je preostalo to što sam pacijenticu
upozorila i rekla joj,  kako znam da me tužila i da je u iskazu lagala a da
je to kažnjivo djelo i ako se ponovi da ću je tužiti, a ako nije zadovoljna
samnom da slobodno mjenja doktora. Nije odnijela karton ali za sada nemam s
njom više problema. Samo to je energija koju trošimo nepotrebno a pitam se
zbog čega? Zbog sustava koji nema jasnoću i uređenost a djelomično na žalos
i kolega koji još uvijek neopravdano popuštaju pacijentovim željama.

Dana 6. ožujka 2014. u 08:36 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je