[smartdoctor] Re: povjerenstvu za zastitu prva pacijenata...

  • From: Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Jul 2015 17:24:42 +0200

...prosto je nevjerovatno kako se ljudi mogu naučiti poštivati tuđi red,
ako im pokažeš da i ti njih poštuješ...... naime imam drugu med.sestru i
zamolio sam je da ljude uporno upućuje na termin kada se može telefonski
zvati za recepte, razgovarati o nalazima etc.... rezultat toga je da do 12
sati ujutro i do 6 sati poslije podne telefon u ambulanti gotovo ne
zvoni!!!! ..... dakle rečeno na lijep način.................nisu ljudi baš
sve krivi..........................

Dana 8. srpnja 2015. u 09:17 Zeljka Vendler Cepelak <
zeljkavcepelak@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Opet naše stare boljke, nikada se ne pita struka i nikada se ne radi
evaluacija provedenog da se vidi što se dogodilo uvođenjem telefonske
medicine a nije se ambulantama osigurao administrator niti se je odredilo
vrijeme kada pacijenti mogu zvati, tako da je sestra sada zapravo službenik
na centrali, ne radi uopće posao za koji je educirana već se pretvara u
telefonistu, telefon zvoni bez prestanka, ometa normalan rad u ordinacijama
a naši pacijenti svaki drugi dan se sjete da im nešto od terapije treba,
jer im je dozvoljeno da nas zovu bezbroj puta, sigurno ne bi svaki drugi
dan išli do ambulante po recepte , ovako se olako hvataju za telefone i
zovu i još prigovaraju da se sestra ne javlja na telefon kad se njima
s......Borili smo se i borimo se, ali se nismo izborili da se struka
napokon poćme uvažavati i da se one koji rade pita za mišljenje i moguća
rješenja.

Dana 7. srpnja 2015. u 21:52 Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx
je napisao/la:

Bojana jel vam se obraćaju službeno napismoeno, ili onak usput?

Dana 5. srpnja 2015. u 15:22 Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

To povjerenstvo nas stalno opominje da se moramo javljati. Kolegica je
imala jako nezgodnu situaciju s njima i zato takav ton. Slazem se da bi
trebali ostrije jer nas se stalno proziva,ko da ne radimo i pijemo kavu.
Akcija izaziva reakciju..meni je neki dan puknuo film s tim telefonima.
Zanima me sadnj njihova reakcija. Trebat vidjet komentare pacijenata na fb
strani tog povjerenstva...uzas..
Dana 5. 7. 2015. 13:04 osoba "Barbara Karlo-Gergorić" <
karlogergoribarbara@xxxxxxxxx> napisala je:

Uistinu, čemu isprike ako se ne javljamo na telefon? To sigurno nije
zato što pijuckamo kavu, pletemo čarapice ili čitamo novine pa nam se eto
ne da javljati na telefon..
Svatko od kolega se organizirao na različite načine, moj osobni izbor
je da nemam vrijeme za telefonske konzultacije, nego se javljamo cijelo
radno vrijeme na telefon, a ako ne stignem odgovoriti na neki poziv -
zovem pacijenta na mobitel ili kućni telefon...Zbog istog puno puta med.
sestra i ja nemamo pauzu...To je kod mene, za sada, tako...
Kad bude postojala mogućnost imati administratora za pozive npr.
drugu med. sestru onda će i javljanje na telefon ići bolje...Što će biti
kad na vrbi rodi grožđe.
Pozdrav svima koji u ove vruće dane odrađuju mnogobrojnu raju koja
hodočasti svojim obiteljskim doturima i pozdrav svima koji su uspjeli
uhvatiti malo predaha za odmor

Dana 5. srpnja 2015. u 08:54 Ordinacija Gmail <
ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Zoveš na svoj trošak ?

*Leonardo *

------------------------------

05.07.2015. u 7:18, Silvestra je napisao/la:

Svakako se drzati vremena za telefonske konzultacije...sestre moramo iz
trena u tren podsjecati na obvezu da narudzbe lijekoa pisem na kraju
radnog vremena i da u ljekarnu idu sutradan...
Ja nemam telefon u ordinaciji. ,tek kad filter sestra propusti poziv
dizem se ,ispricam se pacijentu koji je ordinaciji te nazovem ja
pacijenta doma ,neka priceka kod telefona! Opet je tu najvažnija sestra!

Poslano s mojeg iPhonea

04.07.2015., u 16:01, Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
<natasa.bantoskic@xxxxxxxxx> napisao:

Bojana,
Tvoje ljubazno i obzirno pismo odraz je i urođenog i stečenog osjećaja
za ljude, obzirnosti i ljubaznosti, odmjerenosti. Ipak, nije mi jasno
zašto se unaprijed ispričavaš/ispričavate, a da nije ni bilo pismenog
upita? Inače, ja bih naglasila i da konstantna dostupnost na telefon
nije u paketu ugovornih prava, ovisi o postojanju telefonista tj
administratora, a i u stvarnosti se nonstop javljamo i previše.
Pozz
Dana 03.07.2015., kontakt Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
<bojanalom@xxxxxxxxx> je napisao:

napisala sam im danas mail:

Postovani,
budući da imamo saznanja o učestalim pritužbama pacijenata da se
u ambulantama opće/obiteljske medicine osoblje ne javlja na telefon
želim vas upoznati da zbog učestalih telefonskih poziva nekada nismo u
mogućnosti obavljati naš posao u ambulti: pregled pacijenata, razgovor,
ordiniranje terapije, upute vezano uz uzimanje terapije ili provođenje
dijagnostičkih postupaka, davanje parenteralne terapije, previjanje rana,
i sličnih postupaka.

Stoga smo ponekada prisiljeni ne javljati se na telefon.

Molimo vas da upoznate pacijente sa nevedenim, te da ih zamolite za
razumijevanje.

Neka se pokušaju zamisliti na mjestu pacijenta koji je došao u ambulantu
na
pregled,
sjedi u čekaoni i čeka da ga liječnik primi nakon što obavi sve telefonske
rezgovore.
Smatramo da to nije u redu, te da bi oni koji dolaze u ambulante ipak
trebali imati
prednost u odnosu na one koji zovu telefonom.

Uz želje za što boljom suradnjom u budućnosti,

srdačan pozdrav,...

:-)

--
Nataša