[smartdoctor] KOLEGE OPREZ!!

  • From: <asimac@xxxxxx>
  • To: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 09 Jul 2015 15:04:56 +0200

Jutros su me nazvali iz HZZO-a, PU SPLIT,zbog računa za usluge koji im je
dostavio HZJZ,a radi se o velikom broju briseva jezika, usne šupljine i
ždrijela,račun cca 500,oo kuna.Usluge su napravljene temeljem navodno moje
uputnice sa uredno ispisanom šifrom, imenom i prezimenom i za moju
pacijenticu.Sigurna da nisam izdala takovu uputnicu ipak sam pregledala karton
pacijentice i konstatirala da takvu uputnicu niti sam izdala,niti postoji igdje
evidentirana.Zatražila sam od pravne službe da storniraju obračun i pošalju mi
uputnicu natrag kako bih mogla provjeriti kako je tako nešto moguće. Ista mi je
odgovorila da oni nemaju uputnicu već samo moje podatke i broj
uputnice.Dostavila mi je broj ukupno dvije uputnice temeljem kojih su
napravljene navedene pretrage i naravno brojevi serije uputnica nemaju veze sa
serijom koju ja koristim.Nazvala sam HZJZ i zatražila da se provjeri o čemu se
radi.Naravno da sam vrlo neugodno iznenađena ovim što sam vam napisala i cije
nim da je kolegijalno upozoriti vas.Pri kraju radnog vremena obavijestili su
me da su uputnice iz serije stomatološkog tima,ali da ne znaju kako je došlo do
greške.Naravno da ću poduzeti sve da u najkračem mogućem vremenu saznam o čemu
se radi.

                    S poštovanjem dr Anita Šimac Rako