[smartdoctor] Re: povjerenstvu za zastitu prva pacijenata...

  • From: Barbara Karlo-Gergorić <karlogergoribarbara@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Jul 2015 11:39:15 +0200

Uistinu, čemu isprike ako se ne javljamo na telefon? To sigurno nije zato
što pijuckamo kavu, pletemo čarapice ili čitamo novine pa nam se eto ne
da javljati na telefon..
Svatko od kolega se organizirao na različite načine, moj osobni izbor je da
nemam vrijeme za telefonske konzultacije, nego se javljamo cijelo radno
vrijeme na telefon, a ako ne stignem odgovoriti na neki poziv - zovem
pacijenta na mobitel ili kućni telefon...Zbog istog puno puta med. sestra i
ja nemamo pauzu...To je kod mene, za sada, tako...
Kad bude postojala mogućnost imati administratora za pozive npr. drugu
med. sestru onda će i javljanje na telefon ići bolje...Što će biti kad na
vrbi rodi grožđe.
Pozdrav svima koji u ove vruće dane odrađuju mnogobrojnu raju koja
hodočasti svojim obiteljskim doturima i pozdrav svima koji su uspjeli
uhvatiti malo predaha za odmor

Dana 5. srpnja 2015. u 08:54 Ordinacija Gmail <
ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Zoveš na svoj trošak ?

*Leonardo *

------------------------------

05.07.2015. u 7:18, Silvestra je napisao/la:

Svakako se drzati vremena za telefonske konzultacije...sestre moramo iz trena
u tren podsjecati na obvezu da narudzbe lijekoa pisem na kraju radnog vremena
i da u ljekarnu idu sutradan...
Ja nemam telefon u ordinaciji. ,tek kad filter sestra propusti poziv dizem se
,ispricam se pacijentu koji je ordinaciji te nazovem ja pacijenta doma ,neka
priceka kod telefona! Opet je tu najvažnija sestra!

Poslano s mojeg iPhonea

04.07.2015., u 16:01, Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
<natasa.bantoskic@xxxxxxxxx> napisao:

Bojana,
Tvoje ljubazno i obzirno pismo odraz je i urođenog i stečenog osjećaja
za ljude, obzirnosti i ljubaznosti, odmjerenosti. Ipak, nije mi jasno
zašto se unaprijed ispričavaš/ispričavate, a da nije ni bilo pismenog
upita? Inače, ja bih naglasila i da konstantna dostupnost na telefon
nije u paketu ugovornih prava, ovisi o postojanju telefonista tj
administratora, a i u stvarnosti se nonstop javljamo i previše.
Pozz
Dana 03.07.2015., kontakt Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
<bojanalom@xxxxxxxxx> je napisao:

napisala sam im danas mail:

Postovani,
budući da imamo saznanja o učestalim pritužbama pacijenata da se
u ambulantama opće/obiteljske medicine osoblje ne javlja na telefon
želim vas upoznati da zbog učestalih telefonskih poziva nekada nismo u
mogućnosti obavljati naš posao u ambulti: pregled pacijenata, razgovor,
ordiniranje terapije, upute vezano uz uzimanje terapije ili provođenje
dijagnostičkih postupaka, davanje parenteralne terapije, previjanje rana,
i sličnih postupaka.

Stoga smo ponekada prisiljeni ne javljati se na telefon.

Molimo vas da upoznate pacijente sa nevedenim, te da ih zamolite za
razumijevanje.

Neka se pokušaju zamisliti na mjestu pacijenta koji je došao u ambulantu na
pregled,
sjedi u čekaoni i čeka da ga liječnik primi nakon što obavi sve telefonske
rezgovore.
Smatramo da to nije u redu, te da bi oni koji dolaze u ambulante ipak
trebali imati
prednost u odnosu na one koji zovu telefonom.

Uz želje za što boljom suradnjom u budućnosti,

srdačan pozdrav,...

:-)

--
Nataša