[smartdoctor] Re: Uputnice D2 za hemodijalizu

  • From: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
  • To: pravi KoHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Feb 2014 21:51:54 +0100

Sve pretrage i pregledi , vezani za *uputnu dijagnozu *na uputnici D1 i D2,
su pokriveni tom uputnicom.
Ja C1 dajem samo onda kada pacijenta šaljem na pregled i obradu s ciljem da
dođem do konačne (prave) dijagnoze bolesti, koja mi u trnutku upućivanja
nije poznata ( dokazana i potvrđena) i pacijenta upućujem sa "radnom
dijagnozom".
Ja ne bih pacijentu kojeg upućujem na dijalizu dala bjanko C1 uputnicu.
Koju uputnicu će napisati odlučuje obiteljski liječnik ( u skladu sa novim
načinom upućivanja) s obzirom na ono šta očekuje od kolega u SZZ,  makar
nam je nakada dobro dogovoriti sa kolegama iz bolnice (klinike) koja
uputnica bi pokrila sve potrebne i predpostaljene postupke ( C1, B, ili....)

Dana 16. veljače 2014. u 13:57 Zeljka Vendler Cepelak <