[smartdoctor] Re: DOPIS IZ OB SL BROD

  • From: Dzenana Kruzic <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 16 Feb 2014 21:27:16 +0100

Do sada na dijalizi u Umagu,osim D2 up kad je potrebno uciniti dodatne
lab.pretrage,salju popis tih nalaza pa mi izdajemo crvene uo A3 za doticnu
pretragu.Nadam se da ,ce tako i ostati.
Zivo me interesira odgovor direkcije.
Lp,Dzenana

--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.