[smartdoctor] Re: Uputnice D2 za hemodijalizu

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 16 Feb 2014 22:50:36 +0100

Koju god up.da damo sve se svede na isto:Brojne nepotrebne pretrage i
neracionalna potrosnja.Bez "kosarice usluga"nema ustede i zato se vise ne
opterecujem koju up.napisati.Svakako nastojim C1 ne pisati.Rade 10 drugi koje
se ne broje.Sto se tice hemodijalize tu bi vjerijatno dala C1 ako je traze .
l.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja