[smartdoctor] Re: Uputnice D2 za hemodijalizu

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Feb 2014 00:44:40 +0100

Dijaliza je terapijski postupak i kao takvu moglo bi se upućivati i sa D1,
ali definitivno bolje sa D2 uputnicom. C1 je u osnovi pretežno
dijagnostička kategorija, i to toliko neodređena prema svojoj definiciji da
se može interpretirati kao slanje kad se ne zna što drugo napraviti. A onda
se u konačnici može zbrojiti koliko je obiteljska poslala ljudi s C1
uputnicom i mahati dokazom kako obiteljska nema pojma o svom poslu nego sve
za njih mora obavljati ionako preopterećena bolnička služba - ne zaboravimo
neke mantre koje se periodično, ali vrlo pravilnim ritmom i u vrlo
predvidljivim prigodama ponavljaju već puno godina, a znamo da su mnogi od
autora tih mantri i dalje aktivni, bez puno promjena u stavovima i
retorici, i da su neki od te gospode i titanskih (jer što je čelik prema
njima...) dama i dalje na istim mjestima kao i tada. I onda bi uz mantru
20:80 mogli dobiti i novu mantru, broj pacijenata koje PZZ šalje u SKZZ a
da nemaju ni najblažeg pojma što im je...

Dana 16. veljače 2014. u 22:50 Dr.lada.grandic