[smartdoctor] Re: Smjernice i medicina zasnovana na dokazima

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Aug 2012 14:43:38 +0200

To sam i ja htio reći, svi mi možemo znati pa i željeti prihvaćati neke
smjernice, ali život je nešto drugo, i ako ćemo dogmatski prihvaćati
smjernice a ne brinuti što će biti s pacijentom onda zaista ne znam zašto
smo u ovoj struci.  Sudbinu pacijenta jednako ili bar gotovo jednako
odlučuju i njegova bolest i njegovi liječnici, i struka i administracija.
To nisu lijepe činjenice, ali ignoriranje njihovog postojanja je zabijanje
glave u pijesak.  Samo izgleda da je nekima ukusnije gutati pijesak nego
brinuti o stvarnom čovjeku.

Dana 30. kolovoza 2012. 13:14 Natasa Ban Toskic