[smartdoctor] Re: SUBOXONE

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 May 2013 17:56:37 +0200

I pri prvom susretu naglasiti pacijentu_ kontrole kod psihijatra (odnosno u
Centru za ovisnost) kako piše , inače nema terapije...
To je vrlo važno , i ja mu odmah kažem da ako mama opere tbl. u trapericama
da nek mama ide s njim u Centar, a ja duple ne izdajem!
Nikad!

Dana 9. svibnja 2013. 17:00 Marina Kraus <dr.marina.kraus@xxxxxxxxx> je