[smartdoctor] Re: SUBOXONE

  • From: renato jeličić <reumato2@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 May 2013 17:22:49 +0200

Upozoravam vas kolegice da bi vam se dotićni ovisnik ponovo mogao pojaviti
sa preporukom da mu izdate Buprenorfin ili subutex,zbog navodnog
nepodnošenja suboxonea,a igra je u tome što suboxon u sebi sadrži nalokson
i teže se zlorabi,dok se buprenorfin može koristiti isto kao heroin
intravenski te ima visoku cijenu na crnom tržištu.

Dana 9. svibnja 2013. 15:56 vjeka <vjekoslava.amerl.sakic@xxxxxxxxx> je