[smartdoctor] Re: SUBOXONE

  • From: "Eda Klapcic" <eda.klapcic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 May 2013 00:19:03 +0200

Heptanone dajemo u ambulanti.Suboxon dobije na recept za 1mjesec.Zašto da si
dajemo posla ako ne moramo...jedino možemo napisati DTP :)))
    Date: Thu, 9 May 2013 13:01:36 +0200
    Subject: [smartdoctor] SUBOXONE
    From: jantos.d@xxxxxxxxx
    To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

    Molim kolege koji imaju iskustva sa terapijom Suboxonom. Dobila sam novog
pacijenta koji je navodno na Suboxonu. Došao u pretnji soc. radnice. Nije mi
još donio nalaz psihijatra. Kako se propisuje, da li se daje Rp. na ruke
pacijenta ili mu se doziraju tablete tako da dolazi svakodnevno kod mene.

database 8315 (20130509) __________

  http://www.eset.com

database 8315 (20130509) __________

http://www.eset.com