[smartdoctor] Ponovljivi recepti

  • From: VALENTINA ŠESTAN <valentina.sestan@xxxxxxxxx>
  • To: SMARTDOCTOR <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Aug 2011 09:11:18 +0200

Kolege i kolegice, molim Vas da mi odgovorite kako Vi rješavate problem
ponovljivih recepata odnosno pacijenata koji nikako da podignu lijek u
ljekarni onda kada bi trebali (+/- 2 dana) nego dolaze nakon tjedan-dva
(naravno recept propadne, ljekarna ga ne vidi, šalje pacijenta po novi
Rp---- u programu stoji da ima za još xy dana). Osobno više ne namjeravam
pisati ponovljive, ali ima jako puno pacijenata unazad par mjeseci s ovim
problemom (sada mijenjam kolegu koji je svima izdavao takve rp. i to mi sada
predstavlja veliki problem dok ja pacijentu objasnim o čemu se radi).
Uglavnom bude komentara : "Vi to meni ne želite dati, moj doktor meni uvjek
da lijekove....ako mi se nešto desi vi ste krivi.... "  i sl. komentare.