[smartdoctor] Re: Ponovljivi recepti

  • From: VALENTINA ŠESTAN <valentina.sestan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 19 Aug 2011 12:31:09 +0200

Slažem se, apsolutno! Više ne pišem ponovljive recepte.....

Doktore, pojma nemam.....dr.Sandukčić još nema pojma da li ide na op zahvat
ili ne, da li ide u toplice na rehabilitaciju ili šta će biti s time neznam
(nedefinirano do kraja, a 8.mj se bliži kraju). I ja bi voljela znati.....a
sada i dr.Lipovac nešto da je pričala s Karmelom da bi i ona na GO u 9.mj.
------ javim vam kad saznam bilo šta. Karmela je još na godišnjem tako da
moram pričekati drugi tjedan kada dolazi raditi da se definitivno dogovorimo
šta i kamo.