[smartdoctor] Re: Ponovljivi recepti

  • From: Dijana Rs <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 22 Aug 2011 18:08:27 +0200

Ali kolegice, ako Vi ne želite, ne morate dežurati. I nitko Vas više ne može
zakonski na to prisiliti.
A što se tiče savjesti i humanosti, to prepustite DZ-u na savjest koji se
obvezao u HZZO-u i MZSS- u na takvu obvezu. Uprava je potpisala i dogovorila. A
oni idu na godišnji, zar ne? Bez da Vas i ostale pitaju jel to u redu i jeli to
humano prema Vama. Nije ih briga. A niti pacijente ne zanima  jel Vi odmarate.
Glavno je da su oni zbrinuti.
Prema tome, od 1.8. su sva dežurstva samo naš osobni izbor. I ako smo to
izabrali, nemamo se zašto žaliti. Kako ono Meri Klarić kaže: pacijenti su briga
osiguravatelja, a ne naša. Mi samo pružamo uslugu koju smo sklopili sa
osiguravateljem i to samo 40 sati tjedno.
Tek kad si stvari tako posložimo u glavama, biti će nam lakše i bolje. Ne
živimo od humanosti. Dapače, od previše rada i premalo odmora možemo samo
skratiti kvalitetu svog života i svojih najmilijih. A to nam nisu pacijenti,
nadam se duboko?

Lp opet s plaže , Dijana Rs

Poslano s mog iPhone uređaja