[smartdoctor] Re: Ponovljivi recepti

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Aug 2011 12:39:04 +0200

Upravo zbog "nesuradljivosti" ponovljive Rp pišem samo onima koji to pravilno
koriste. Kako započete prekinuti ne znam. Sanja
Od: "Zeljka Vendler Cepelak" Za: Datum: 19.08.2011 09:26
Naslov: [smartdoctor] Re: Ponovljivi recepti

Ja sam odustala od pisanja ponovljivih recepeta jer ima samo nekolicina pacijenata kod kojih to funkcionira, ostali unatoč objašnjavanju  prvo u ambulanti pa u ljekarni  i dalje pojma nemaju što su
dobili,zaborave da su dobili ponovljivi recept ili su "sjedili na ušima" dok smo im govorili , ili ne podignu lijek na vrijeme, pa su i tako svaki čas u ambulanti,  a sestra i ja gubimo vrijeme
objašnjavajući im po stoti put sve o receptima , nazivamo ljekarnu da vidimo što se dogodilo i na kraju smo odustali od pisanja te vrste recepata, jer očito imamo pacijente koji tome nisu dorasli, ili još
bolje imamo pacijente koje ni osiguravajuća kuća ni mi kao njihovi liječnici nismo naučili da i oni imaju svoje obaveze i da ne mogu pustiti " mozak na pašu" i čekati da im sve
riješi njihov nadležni ili medicinska sestra.Znam još par kolega koji su također odustali od pisanja ponovljivih recepata iz navedenih razloga.

Pozdrav Željka VČ

2011/8/19 VALENTINA ŠESTAN Kolege i kolegice, molim Vas da mi odgovorite kako Vi rješavate problem ponovljivih recepata odnosno pacijenata koji nikako da podignu lijek u ljekarni onda kada bi trebali (+/- 2 dana) nego dolaze nakon tjedan-dva (naravno recept propadne, ljekarna ga ne vidi, šalje pacijenta po novi Rp---- u programu stoji da ima za još xy dana). Osobno više ne namjeravam pisati ponovljive, ali ima jako puno pacijenata unazad par mjeseci s ovim problemom (sada mijenjam kolegu koji je svima izdavao takve rp. i to mi sada predstavlja veliki problem dok ja pacijentu objasnim o čemu se radi). Uglavnom bude komentara : "Vi to meni ne želite dati, moj doktor meni uvjek da lijekove....ako mi se nešto desi vi ste krivi.... "  i sl. komentare.