[smartdoctor] Re: Obrazac 8 Ministarstva branitelja

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Feb 2014 10:34:29 +0100

Neslužbeno sam saznala  da su ispltle takvih pomoći uključujući i
etiličare  do 5 , ili 6 tisuća kuna  ovisno što smo mi potpisali !!!DOŠAO
MI JE BJESAN PACIJENT JER SAM  MU NAPISALA  ŠIFRU KOJU IMA  f10.2 I REKAO
DA SAM MU TREBALA NAPISATI DRUGU  ( f43.1 ili  NEŠTO SLIČNO) I DA BI DOBIO
PAR TISUĆA KUNA  , ZA KOGA MI SVI RADIMO BEZ BOLOVANJA I GODIŠNJEG ODMORA ,
JASNO DA MI JE  REPORTAŽA  LABIRINT ONDA PRELILA NE ČAŠU NEGO  AMPER !!!i
KOLIKO DUGO DRŽAVA BEZ NOVCA  ŽELI KUPOVATI SOCIJALNI MIR I HAJDUČKO
PONAŠANJE  PACIJENATA  SA SOCIJALNIM  POMOĆIMA JEDNOKRATNIM ILI
VIŠEKRATNIM   TAKOĐE UZET NOVAC IZ NAŠIH ĐEPOVA  DA BI GA NETKOO ZAPIO I
POTROŠIO U KLADIONICI ( PROKARTO ) A ONDA DOŠAO NA MARKOV TRG
PROSVJEDOVATI !!!

Dana 5. veljače 2014. u 08:34 Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx> je