[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Tužna vijest

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 5 Feb 2014 10:10:59 +0100

Za dr ELU MARKOVIĆ  : BOJIM SE DA ME  NISTE SHVATILI  NE MISLIM JA NA ŽIVOT
KAO KVANTITETU NEGO KAKO GA KVALITETNO ŽIVJETI   A AKO STE BOLESNI NEMATE
KVALITETU ŽIVLJENJA  NI VI NI ONI KOJI VAS OKRUŽUJU !! RUŽNO JE DA KOLEGE
NE ZNAJU KOLIKA JE VRIJEDNOST ZDRAVLJA DA BI SA RAZMIŠLJANJEM KAKO "IMAJU
O ZDRAVLJU KAO TREĆERAZREDNOJ  KATEGORIJI " MOGLI NEKOME PONUDITI KVALITETU
ŽIVLJENJA ,  DUŽINU ŽIVLJENJA DAJE FARMACEUTSKA INDUSTRIJA ; ZATO IMAMO
ALOPATSKU MEDICINU , MENI NIJE BITNA DUŽINA  ŽIVOTA  NEGO NJEGOVA KVALITETA
!! O DUŽINI JE UVJEK  ODLUČIVAO NETKO DRUGI A O KVALITETI U MNOGOČEMI I MI
SAMI SI MOŽEMO POMOĆI ILI ODMOĆI !

Dana 4. veljače 2014. u 18:00 Željka Svatović Blažević <