[smartdoctor] Obrazac 8 Ministarstva branitelja

  • From: "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Feb 2014 22:22:30 +0100

Drage kolegice i kolege,

Nakon dopisa KoHOM-a Ministarstvu branitelja o problemima prilikom
ispunjavanja obrasca 8 šaljem Vam očitovanje Ministarstva. Sad nam je
prigoda uputiti sve svoje konstruktivne primjedbe i prijedloge na pravilnik.

Šaljem Vam i link na kojem možete pogledati prijedlog novog Pravilnika.

<http://www.branitelji.hr/pregled/prijedlog-pravilnika-o-izmjenama-i-dopunam
a-pravilnika-o-uvjetima-i-postupku-ostvarivanja-prava-na-jednokratnu-novcanu
-pomoc>
http://www.branitelji.hr/pregled/prijedlog-pravilnika-o-izmjenama-i-dopunama
-pravilnika-o-uvjetima-i-postupku-ostvarivanja-prava-na-jednokratnu-novcanu-
pomoc

Pozdrav svima  Ines

Poštovana,

hvala Vam na suradnji i prijedlozima za izmjenu Pravilnika o uvjetima i
postupku ostvarivanja prava na jednokratnu novčanu pomoć. Mi smo informirani
s terena da postoje problemi u svezi Obrazca 8., te smo odmah nakon božićnih
blagdana pristupili izradi izmjena Pravilnika. Sad nam je tekst Pravilnika
na javnoj diskusiji na našoj web stranici do 13. veljače 2014. god.
Predložili smo da se  Obrazac 8. u potpunosti briše iz Pravilnika. Također
smo utvrdili Popis težih bolesti koji će biti u privitku Pravilnika, a kao
teške ozljede odredili smo one ozljede za koje je bolničko liječenje trajalo
najmanje 10 dana.Mađutim, mi bez suradnje s obiteljskim liječnicima ne
možemo provodoti ovaj pravilnik i pravo na jednokratnu novčanu pomoć. Zbog
toga smo predložili, vjerujemo u okviru ovlasti obiteljskih liječnika, da
obiteljski liječnik svom pacijentu a našoj stranci izda potvrdu o bolestima
ili o bolesti. Mi bismo tu potvrdu usporedili s našim popisom teških
bolesti. Ako se dijagnoza i šifra bolesti iz potvrde slažu s šifrom i
dijagnozom bolesti s našeg Popisa, hrvatski branitelj bi onda u tom slučaju
mogao dobiti JNP za tešku bolest. Šaljem Vam i tekst Pravilnika s privitcima
i nadam se da u novom sustavu dokazivanja postojanja teške bolesti neće biti
problema. Naravno da ćemo razmotriti i Vaše dalje primjedbe i prijedloge
koje očekujemo do 13. 02. 14.