[smartdoctor] Re: Obrazac 8 Ministarstva branitelja

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 Feb 2014 10:12:48 +0100

pogledala sam prijedlog Pravilnika.
moj prijedlog bi bio da se pridjev "teška" uopće briše iz Pravilnika ako je
u privitku popis bolesti za koje se može isplatiti pomoć.

mislim...varikoziteti nogu... ja jednostavno iz samopostovanja prema sebi
ne bih tu dijagnozu mogla napisati u rubriku "teška bolest". ali ako je
Pravilnikom propisano da se za tu dijagnozu može dobiti naknada - neka im
bude.

znači: brisati "teška".
i sve bu štimalo.

što misle ostali?