[smartdoctor] Re: OD: [?smartdoctor] N;-ovo ugovaranje

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 May 2013 15:23:51 +0200

Ako se pažljivo čitala lista (ne "ventiliranja", već zaključci odvjetnika
kojeg smo i angažirali da nas ispravno savjetuje) - takvi zaključci su bili
na listi nakon sastanka u Splitu 3.4., a i kasnije se ponavljalo - JASNO je
rečeno da, na žalost, zbog odluke HZZO-a da se malim timovima ne isplati
puni hladni pogon već umanjen čak nekima i do 50%, NE PREPORUČUJE
POTPISIVANJE!

Nije mi jasno,a postaje i zamorno ovo stalno ponavljanje, da više išta
treba reći.
Razumijem da vas je odluka IO zbunila, ali ni ona nije bila jedinstvena.
Osobno sam sretna što nam je predsjednica KoHOM-a (uz Lea) ostala dosljedna.
Mnogi od nas je podržavaju i ostaju uz nju.

Nije prvi put da se u svemu ne slažemo, ali kada nas je ovako puno
različitih ljudi na okupu, razumljivo je da svi ne misle isto.

Zato, bez brige, idemo mi dalje!
Nema predaje i odustajanja od želje da nas se uvažava i poštuje.

Ali, molim vas, ne ponašajte se kao mala djeca koja stalno očekuju da drugi
rješavaju sve njihove probleme, a onda prozivaju one koji se više trude.

P.S. Lado, ti si sada zaposlenik Doma zdravlja, i u tvoje ime će izgleda
odlučiti DZ. Ali sve se čini da će i ravnatelji odlučivati ovisno o
financijama, pa ni oni neće svi potpisati ugovor.
Dana 5. 5. 2013. 08:18 <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

> Ko ce zapeti za male timove koji ce dobiti pola hladnog pogona i biti
sretni ako ih "omrazeni "ravnatelji budu htjeli

> * Izvorna poruka *

Hrvatskoj.