[smartdoctor] Re: OD: Re: Novo ugovaranje

  • From: aleksandar ljubotina <alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 May 2013 06:08:31 -0700 (PDT)

Dragi svi,
s čudnom mješavinom negativnih osjećaja izvješćujem vas da sam dana  03. 05.
potpisao Novi ugovor. Nisam bio dovoljno hrabar ne potpisati ga. Zapravo,
predao sam ga nepotpisanog, na što me je upozorio djelatnik HZZO-a ( što ti je
nesvjesno).Bio sam spreman na nepotpisivanje usprkos nevelikog broja od 1438
priznatih pacijenata u skrbi i po kojoj kaznici što sam doživio kao negativni
honorar za objavljenog " Kontrolora".

Očekivao sam da će IO u slučaju odbijanja HZZO-a da usvoji barem dio naših
primjedbi preporučiti nepotpisivanje Novog  ugovora, međutim dogodilo se što se
dogodilo, preporučeno je drugačije ( "svoje kljuse").

Moj je stav da  sama ideja hladnog pogona + glavarina + DTP ( o KPI, QI i
zvjezdicama ne bih...) predstavlja pozitivan pomak u vrednovanju rada
obiteljskih doktora, ali uz realni izračun hladnog pogona, delimitiranje
DTP-ova 3. razine, i  izjednačavanje limita ostalih DTP-ova na 160 % bez obzira
na broj osiguranika u skrbi. O smanjivanju hladnog pogona "malim timovima" (
koji uopće nisu mali, vidjeti pod Italija, Skandinavija), za 50 %, također ne
bih, postajem neubrojiv.
Dakle, ako su već u igri mehanizmi obrane, moj definitivno nije
RACIONALIZACIJA, već PROJEKTIVNA IDENTIFIKACIJA...a ona je vezana za težu
psihopatologiju...moram hitno do lokalnog dilera Zypadhere.

Također, da je trećina kliničara izručena senjskoj ruci, vriskali bi na
konferencijama za tisak i Minigo i Babić, a da se radi o trećini medicinskih
sestara cijeli bi medijski prostor bio zaglušen od bojnog pokliča sestre
Avberšek...a kad su Slome u pitanju, preporučeno je... " svoje kljuse"...i to
je zasigurno jedan od razloga domino efekta potpisivanja...pa i onih s velikim
timovima.
Da ne bi sve bilo u depresivnom tonu, evo linka na Šajetu...

http://www.youtube.com/watch?v=zk2TU4skPoE

                       Pozdrav s oblačnog Kvarnera,

   Saša